torsdag 9. januar 2014

introinnlegg!

ok eg tviler på at dei som ser på denne bloggen ikkje har lest i dypet av en ruin fordi uh yeah men berre for å ha alt på bordet her eller what have you, så er i dypet av en ruin ein bok skrevet av kristine, som eg følgte baaack in the day da ho la den ut kapittel for kapittel på skrivebua, og eg har lest den uh maange ganger både før og etter den kom ut i bokform. den fins i.. nokre bokhandler? framleis? trur eg? det er ein igjen her for eksempel, så viss du ikkje har lest den, go go, kjøp den, les den, les den samtidig som du leser liveblogginga mi. eller, uh, ikkje. men eg anbefaler den på det varmeste vertfall!

SÅ!
vil eg berre seie at dette ikkje er ein dyptanalyserende seriøs ting i det heile tatt, og det er berre eg som skriver det eg tenker og masse weird ass shit, og med det. um. kanskje eg faktisk skal begynne å lese igjen? yeeeeeee!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar