torsdag 9. januar 2014

prrrolog

nei vent, først! uh eg er for lat til å ta bilde men kristine skreiv til meg på tittelsida i begynnelsen med rødt  blekk og det er amazing og nesten litt creepy men ok det ser strengt tatt ikkje ut som blod det er ok.
men eg syns det er veldig fint å ha <3

ok når eg tenker meg om trur eg ikkje eg klarer å liveblogge uten at det er masse spoilers inni så uh viss du ikkje har lest boka ennå, um. gjer det. først? GJER DET AKKURAT NÅ ok moving on

stella min venn, eg ser alltid for meg sånn der ho bur som ein liten grønn flekk blant masse grått og ein stor enda gråare klump som er barathrum. men det er det jo sjølvsagt ikkje. det berre. føles sånn?? kanskje det er det litt. men stella. FRIEND.

dont do drugs kidzzz




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar